Subject: Karistusregistri rahatrahvid
From: "Margus Kaljund" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 13:15:31 +0300

Tere!

Palun infot, kas juriidiline isik Osaühing LEVENTEK (registrikood
11038922) on tasunud talle Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti
poolt 27.10.2021. a määratud rahatrahvi summas 1000€ (asja nr
998221000005).

Palun infot, kas juriidiline isik Tele2 Eesti Aktsiaselts (registrikood
10069046) on tasunud talle Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti
poolt 27.04.2018. a määratud rahatrahvi summas 5900€ (asja nr
959018000001).

Juhul, kui rahatrahv on tasutud, siis edastage palun ka rahatrahvi
tasumise kuupäev, et saaksime kanda andmed Karistusregistrisse.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margus Kaljund

Infosüsteemi haldur

E-toimiku tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.